KŘUPAVÁ MÜSLI SRDÍČKA

Určitě to znáte.. Honí vás mlsná a nevíte, čím zkrotit tu touhu po sladkém? Mám pro Vás tip na jednoduchou super mňamku!

 Budete potřebovat:
• 300 g ovesných vloček
• 140 g celozrnné, nebo jiné mouky
• 175 g másla
• 100 g sušeného ovoce
• 100 g ořechů
• 60   g medu, nebo javorového sirupu
• 50   g třtinového, nebo bílého cukru
• 4 lžíce mléka
• 1/2 lžičky prášku do pečiva
                                                                                                                               
V míse smíchejte vločky s moukou, ovocem, ořechy a práškem do pečiva. Poté si na plotně rozpusťte máslo. Až se rozpustí, přimíchejte med a cukr. Vzniklou směs a mléko vmíchejte k sypkým ingrediencím.

Vyložte si plech pečícím papírem. Připravte si formičku libovolného tvaru a velikosti, položte ji na plech a následně do ní lžící nandejte těsto a lehce umačkejte.

Pečte při teplotě 160°C do zlatova, přibližně 20 – 25 min. 










DOBROU CHUŤ,
Teri ♥

22 komentářů

  1. Mňam.. Podobné také dělávám a jsou vynikající :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě moc ráda zkusím, díky za tip.
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej vědět, jak se povedly :) Jsem ráda že se článek líbí! ♥

      Vymazat
  3. Vypadají krásně, recept si napíšu a vyzkouším!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý nápad!
    Vypadají skvěle, taky javorový sirup mě překvapil.
    S láskou Mí.

    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle recepty mám fakt ráda, protože se dají obměnit i v závislosti na tom, co mám doma za suroviny a vždycky budou tak chutné :) Hodně štěstí, ještě se k tobě vrátím :)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak to vypadá fakt pěkně :D A dobře, určitě to pak vyzkouším, tyhle recepty já ráda, i když mě vaření ani pečení moc nebere, něco tak jednoduchého a dobrého přijde vždycky vhod :3 Imaginareum

    OdpovědětVymazat
  7. Vypada to jednoduse ale ja bychh urcite nasla neco co na tom zkazitt :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoduchý, ale za to chutný recept, který ke všemu i dobře vypadá! Tři v jednom! Takové recepty mám ráda, nemusím se s tím dělat půl dne. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No mnam... ty vypadají krásně! :) Super recept. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, ty vypadají nádherně :) Musím někdy zkusit.

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý recept, srdíčka vypadají chutně a jednoduše na přípravu.

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi dobrý a jednoduchý recept na zdravé mlsanie, mňam! ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ {Holika Holika} Naked Face Illuminating Powder ♡

    OdpovědětVymazat
  13. tak ty vypadají fakt božsky ♥ už se těším až je vyzkouším :) jinak moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥