PÉČE O POKOŽKU ZVENČÍ I ZEVNITŘ | MANUFAKTURA

Přestože jsem beauty nadšenec a péči opleť si vždycky maximálně užívám, jedna věc mě nebaví... Péče o ruce. Vážně tomu ani trošku nerozumím. Jako se ráda líčím, stejně tak ráda pleť čistím, mažu a pečuji o ni. To samé platí i v péči o tělo. No nevím, kde je problém, když má dojít na ruce.  :-D

Samozřejmě vím, že je péče o ně také důležitá a tak si i na ruce snažím udělat čas. Nevěřili byste, jak špatný dojem mohou suché a popraskané ruce udělat! Proto vám dnes chci ukázat mojí méně oblíbenou, ale za to důležitou pečující rutinu.

Pokud péče o ruce nepatří mezi vaše oblíbené činnosti, radujte se, protože vám budou stačit pouze tři následující produkty.

 Základ úspěšné péče. Mazat mazat a znovu mazat. Hlavně v létě, kdy pokožku vystavujeme neustálému slunečnímu záření a vodě.




__________

Jedna z věcí, které na Manufaktuře miluji, jsou vůně. Pokud mi nějaký produkt nevoní, prostě ho nepoužívám. Manufaktura mi zatím vždy sedla na jedničku. Tenhle elixír intenzivně sladce voní, ale není to žádný bolehlav! Je to přesně ten typ vůně, co mám ráda. Sladká a ovocná. Byla to láska na první nadechnutí...  Konzistencí mi přijde hutnější, než klasické krémy na ruce od Manufaktury. A ruce jsou po něm opravdu hedvábně hebké! :-D I když se nerada mažu, jejich krémy na ruce mám fakt ráda, samozřejmě i tenhle nejnovější přírůstek.
__________

Hydratace je sice důležitá, ale peeling má stejně tak důležitou roli.

 __________

Peeling by měl být nedílnou součástí každého pečujícího rituálu. Přírodní peelingové částice z meruňkových skořápek se postarají o odstranění nečistot a odumřelých kožních buněk. Cenné přírodní ingredience napomáhají prokrvení a pokožku pečlivě vyživí a provoní citrusovo-meruňkovou vůní! ♥
__________

Ruce jsou naší vizitkou a neupravené nehty na nikoho dobrý dojem rozhodně neudělají. 


__________

Nehty. To je můj kámen úrazu. Od malička jsem trpěla tím hrozným zlozvykem! No asi víte, o čem je řeč. A taky si asi dokážete představit, v jakém stavu moje nehty jsou. Asi před pěti lety se mi konečně podařilo toho zlozvyku zbavit. Bohužel ne nadobro. Děkuji, maturito... Teď mi zase konečně dorůstají a tak se o nehtovém olejíčku rozpovídám v jednom z dalších článků. :-) Zatím vám mohu prozradit, že citrusově voní a je hodně mastný, takže je skvělý na masáž nehtů a nehtového lůžka. Zjemní nehtovou kůžičku, kterou pak snáze zatlačíte. Nehty jsou vyživené, zářivější a vypadají zdravěji, než v mém případě ve skutečnosti jsou. :-D
 __________

Tohle vnější opečovávání bude nejvíce účinné, pokud o sebe budete pečovat i zevnitř. To znamená především dodržování pitného režimu. Vyzkoušeli jste už ovocné a bylinné sirupy od Manufaktury? Jsou fakt mooc dobrý! :-) Tak si je rozhodně nenechte ujít, protože vnější hydratace mnohdy stačit nemusí. :-) 

Jak jste na tom vy s těmahle pečujícíma rutinama... Baví vás to? Nebo se také musíte přemlouvat? :-D

9 komentářů

  1. Presne toto isté mám aj ja. Telo a tvár si nakrémujem, ale ruky veľmi málo. Ešte horšie je to ale s mojimi chodidlami. Tie tiež dokážu byť suché a nerobí to dobrý dojem.
    ...ale stále som sa nenaučila starať sa aj o ne :D

    www.simonazacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem schopná se celá napazat, ale na ruce se často nedostane... S chodidly díky bohu nemám problém. Čas od času namažu, ale nijak to nepřeháním... :-D

      Vymazat
  2. parádní recenze. Od manufaktury miluji krémy na ruce, pro mě jsou jedny z nejlepších. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše! Jsou nejlepší, alespoň z toho co jsem zatím vyzkoušela! <3 prostě ty jejich vůně...! :-)

      Vymazat
  3. Jo, přesně v tomto bych se taky měla polepšit, péče o ruce mi fakt nejde. Ale s těmito produkty od Manufaktury by mi to možná šlo lépe, všechny vypadají skvěle a ta vůně musí být boží :3

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, koukám, že máme všechny docela problém. :-D Ale my se polepšíme, že jo. :-D Vůně jsou úžasné, až půjdeš okolo Manufaktury, zastav se tam a očuchej je! Garantuji ti, že s prázdnou odtamtud neodejdeš! :-)

      Vymazat
  4. milujem čokoľvek čo sa kozmetiky týka čo ide na ruky! takže dakujem krásne za tip!
    also tento blog je ozaj krásny a hneď som ťa aj začala sledovať!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to jsi snad první, která péči o ruce neznedbává! Takže jsem ráda, že je článek nápomocný, krémy od Manufaktury si zamiluješ! <3 :-) A moc moc děkuji za pochvalu a vítám tě tady. Doufám, že mě tu budeš často navštěvovat! :-D

      Vymazat
  5. Já dostala na Vánoce od tety krém od Manufaktury. Je to můj první krém této značky a jsem z něj naprosto nadšená. Už teď vím, že si koupím další :)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥