OBJEVTE SÍLU BAMBUCKÉHO MÁSLA | SOUTĚŽ

Předchozí měsíc jsem pečlivě testovala novinky z rostlinné péče o tělo. A mám radost. Velkou radost, že vám teď můžu napsat o těchto produktech. A co je na nich zajímavého? Hned několik věcí...

Certifikované fair trade a organické suroviny, které jsou základem produktů této řady, přináší kompletní tělovou péči určenou na každodenní použití.

Tato péče je určena pro extrémně suchou pokožku. Jásám radostí. Moje pokožka jásá radostí. Ne, že by trpělo celé tělo, jde spíše jen o některé části, a to především nohy, kde pokožku nejvíce zatěžuje holení. Jak už název napověděl, péče je obohacená o bambucké máslo, které pokožku vyživuje, obnovuje a zanechá ji hebkou a hydratovanou. Navíc mají produkty nádhernou jemnou vůni, která je cítit ještě nějakou dobu po použití.

REGENERAČNÍ BALZÁM
více než 89% složek je přírodního původu
__________
neobsahuje minerální oleje, parabeny ani barviva 
__________
 Kelímek je vyrobený z recyklovaného plastu


Tenhle produkt má legrační konzistenci. Ze začátku hutnější, takže do ní musíte pořádně zabořit prsty... Trochu mi připomíná želé, ale sakra dobře funguje!  Používám ho především na ta nejsušší místa na těle, což jsou lokty a nohy od kolen po kotníky. Výborný je i na ruce, když je potřeba dát rychle do pořádku velmi suchou pokožku, která je rázem hebká jako dětská prdelka. A to chcete! :-D Jinak je samozřejmě určený ke každodenní péči o celé tělo, takže je jen na vás, jak ho budete používat. :-)
 
REGENERAČNÍ TĚLOVÉ MLÉKO
 více než 91% složek je přírodního původu
__________
neobsahuje minerální oleje, parabeny, ani barviva
__________
Ekologická tuba obsahuje o 25% méně plastu než normální tub

Tělový balzám je klasika, každá máme alespoň jeden doma. Tenhle se díky svojí jemné textuře rychle vstřebá a pokožka je ihned hebounká. Může to znít jako klišé, ale myslím to opravdu vážně, to prostě musíte vyzkoušet! Tenhle produkt je k dostání ve dvou různých baleních a to v tubě, kterou vidíte na fotce (200 ml), nebo ve větším recyklovatelném flakónu. (390 ml)

REGENERAČNÍ SPRCHOVÝ BALZÁM
No a konečně se dostáváme k mému oblíbenci. Tenhle produkt je objev měsíce! Co je lepší, než hydratovat pokožku už během koupele? Používá se jako sprchový gel a změnu jsem viděla hned po prvním použití. Proto jsem se rozhodla testovat tento produkt samostatně jako první. A řeknu vám, je to bomba! Za tři týdny používání pouze tohohle balzámu je pokožka viditelně vyživenější a jemnější, zejména na nohou, kde je rozdíl znát opravdu hodně! 

A hlavně, pokud patříte mezi ty, co se neradi po každé koupeli mažou, postačíte si bohatě právě s tímto balzámem. Samozřejmě s dalšími produkty budou výsledky ještě viditelnější, ale co se týče produktu samotného, rozhodně dávám palec nahoru.

 více než 99% složek je přírodního původu, 67% rostlinných olejů
__________
neobsahuje minerální oleje, parabeny, konzervanty ani barviva 
__________ 
Ekologické balení obsahuje o 25% méně plastu než běžná tuba

Zajímavosti na závěr 
Bambucké máslo bylo vybrané pro svoje mimořádné výživné a regenerační vlastnosti. Pochází z plodu stromu Karité ze západní Afriky, který je považovaný za posvátný: pouze ženy mohou sbírat a pracovat s plody. Během období dešťů sbírají opadané plody, odstraní dužinu  a ořechy nejprve povaří, poté nechají vysušit na sluníčku a následným drcením se získává syrové bambucké máslo.

A o jaký produkt z této řady soutěžíme? To bude překvapení. :-)

Jak se zapojit? 

• soutěž je pro pravidelné čtenáře :-) To znamená, že vyhrát mohou ti, kteří jsou přihlášení v pravé postranní liště jako pravidelný čtenář.

• do komentáře mi napište, jaký produkt vás nejvíce zaujal, popřípadě o jaký si myslíte, že se soutěží. :-) Nezapomeňte připsat email, nebo nějakou sociální síť, na které vás budu moci v případě výhry kontaktovat.

Pokud budete chtít, můžete mě sledovat na Instagramu. (Není povinné) :-) 

Soutěžit můžete do konce listopadu a následující den vylosuji jednoho šťastlivce.

Výtězkou se stává Lenča s komentářem č. 8. Gratuluji a všem ostatním děkuji za účast. :-)

12 komentářů

  1. Nejvice me zaujal regeneracni sprchovy balzam
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, mě nejvíce zaujal regenerační sprchový balzám a třeba se soutěží zrovna o něj :-). ssimka@centrum.cz GFC: Simona Zahrádková

    OdpovědětVymazat
  3. Já z této řady používám masku na vlasy, šampon a kondicionér a všechno je super, takže bych ráda vyzkoušela i tyto produkty :)
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Mirka Škampová
    S touto řadou zkušenosti nemám, nicméně mě zaujalo regenerační tělové mléko.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujalo tělové mléko a také počítám, že se hraje právě o něj:)
    Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju bambucké máslo pro tu jeho hutnost a vůni. Zaujalo mě regenerační tělové mléko (doufám, že o něj se soutěží :)), protože to by mi teď před zimou na moji vyprahlou pokožku bodlo. Ale celá ta řada vypadá skvěle, Yves Rocher nikdy nezklame. GFC: Martina Slancová e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, já vůni bambuckeho másla zboznuji, a samozřejmě me zaujalo tekové mléko protože mazadel ted nejí nikdy dost obzvlášť pro takovou sušenku jako jsem já :)) gfc karambwa a pro popřípad kontaktu na ig také jako karambwa. Jinak si myslím ze se orave hraje o mléko, a co se týká mazadel od značky yr tak nejsou vůbec špatné, sama s nima mám kladné zkušenosti a hlavně se mi líbí jejich vůně a ze konzistenci nejsou moc tekuté ani moc tuhé.

    OdpovědětVymazat
  8. mňa táto značka nikdy nenadchla, ale článok pekný ;)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
  9. Mne zaujal sprchovy gel. A myslim si, ze se soutezi o telove mléko.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. hezký den, mě se nejvíce líbí sprcháč - je super opečovat se zároveň při sprše (někdy není času nazbyt a raději utíkám spát, než abych se ještě mazala :D jsem spáč a lenoch). ale myslím, že se bude hrát o balzám :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce mě zaujal REGENERAČNÍ BALZÁM :) bylo skvělé ho vyhrát :)
    va.lucinka@seznam.cz
    Přes GFC sleduji jako Lusy.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se zalíbil ten regenerační tělový balzám do sprchy, určitě je výborný na moji suchou pokožku.
    ahatanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥